Monday, June 20

kuaci berhantu

Assalamualaikum. kuaci berhantu?? dat what k.liza said..mana tak nye kami sepagi ni asik melantak kuaci je xberhenti2..abg mat yang jarang sangat melanggar etika kerja tu pn dh terikut2 dah perangai buruk aku tau tak..isk3..teruk okey..aku yang teruk bukan dieorang2 nie.

kalau melantak kuaci sambil tangan uat krja tak pe la...ni dok menghiburkan hati search pasal lens online. excited kau tiba2. selama ni dok p kedai je kalau nak beli lens ke hape kn..la ni dok diam2 kat tempat kerja pun boleh mengabiskan duit. adoyai teknologi. benci tau benci tau..tapi bila difikir balik yg itu sebenanye keperluan so okey what..sume orang pn camtu kn..nak pakai sepek mate comel (gabak sbenanye) aku ni dengan shawl mana best..so, sejak beberapa tahun ni mmg asik bazir duit ke arah tu je la gamaknye. kejap nak kaler tu kejap nak kaler nih..ape2 pun masih blm melampau2 tau. xde la aku nak pakai kaler biru ke hape kn...muka jawa kot..huahuahuahu =p

nak yang ni..!


kesimpulannya berjaya la jgk aku mem booking lens tersebut bersama teman2 seperjuangan. susah okey nk cari lens yg ada power seswai ngan mata aku ni. ha, tu la..sape suh rabun teruk2..padan..padan..so, cik kedai lens online, plz do send those things cpt2 kat umah k..xsaba..xsaba..dh two month pakai colourless punya. xcool tp original okey..muahahaha..gedik...plz la....~

dah2..ngantok2..malas nk taip lg dh..see u next entry..blablabla... ;)

p/s: currently missing my mom damn much...huahuahua..jap, miss her money too...love =p

1 comment:

  1. salam...

    singgah malam sambil folo ur blog..

    ReplyDelete