Wednesday, June 15

Roshfin+ Sunway+ Muet

Assalamualaikum.
dh lama tak updet blog konon2 busy tahap max la kn. yeps, kekangan kerja buat aku hold sume bende yg penting. haruslah aku dh serahkan seluruh jiwa raga khas utk roshfin tercinta..ye dok..alorh 3minggu je lagi kot. juz sabar okey. la ni waktu tido aku pun mesti dok mimpi roshfin...nampak sangat company ni menghantui hidup aku sungguh2. ngeri kot. terjaga je mesti mencungap2 ngalahkn macam kene kejo anjing. hati pun xtenang je lately. mybe hati dah byk titik-titik hitam bertambah kot. tetiap ari topup saham je kau tau. kalau belah kanan tu xpela jugak. ni belah kiri. sape nk menjawabnye nanti..ha, akaQ jugak.. memang sabar juta2 sangat.

so, aku nak boh suma2 cita la ni jgk. semak ke hapa ke entri kali ni bia..xdulik.. =p

last week sempat jugak mengepoh kat sunway coz masing-masing macam dh stress 'total'. berjalan seharian dari tengahari sampai ke malam.(yeay, skip kerja padahal. bos suh datang ade je alasan kau kn..plz jgn tiru mcm sy =p ) padahal tak dak shoping apa pun. paham-paham la kn. mana ade loan cuti-cuti ni. so, nafsu mmg harus ditahan sebaik-baiknye. tahan ke? ahhaaa nampak sangat nipunye..duit makan aku je dah ngalahkan beli separuh sling bag esprit kau tau. nampak ape sume nak. haih, perut2..apela masalah kau nih. tapi okey la kn. nafsu shoping tu boleh tahan berjaya jugakla. dah lama dah practic actually. coz nk blaja2 berjimat. encik dear dh ajak kawin..huahuahua..( yerkss seda diri ckit boleh? blaja kn x hbis lagi ucik oi~ )
so, kami belasah amik pic je sepanjang hari.






see, x suping kn..baik =)



bersuka ria weekend x hengat yang isnin tersebut result muet kuar. ha, hamik kau..pagi isnin masing-masing gelabah. ape2 pun bersyukur dengan result tersebut. ALHAMDULILLAH. walaupun xdpt macam ape yg aku nak kn ha, tak apelah. karang kalau rajin boleh upgrade okey. elak makin hancur cukup.hehehe
buat rakan-rakan yang same2 dok amik muet dis season Congrate okey..ape yg kita dpt tu la rezeki kita. HE know us better.. =)

okey2, 12.30 oredi..gotta go..sleep time..love u'ols...muahahha ;)

p/s: lately damn admired kat jozan..nk dieorang menang...!! =p

No comments:

Post a Comment