Friday, November 4

TAG..!

Assalamualaikum. 
entry kali ni juz nak jwb tag dari amna je. kira last entry sebelum i balik kampung untuk cuti hari raya la chu'olz ea.

muka eksaited budak nak balik kampung *-*



  • You must post these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you in their post. And create new eleven question for the people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her
  • No tag back !

rules die kira camtu la kn. tapi 11 i thought too much la kn nak cite pasal diri aku bagai. i bukan artis chu'olz. so aku amik 7 je. tak banyak tak sikit. 

okey, 7 perkara mengenai diri aku: 

  1. Nama penuh aku Nur Hayati Binti Mohd Yusof  boleh panggil aku yat, yati, ucik, wa anti yati ke ape2 yg sesuka hati chu'olz nk panggil and anak jati Johor. tak kesahla orang nak kate sultan aku blagak ke terok ke, most important i'm damn proud to mention me as Johorian. 
  2. Orang kampung je. so aku tak up to date mcm orang lain. tapi nak cantik. cne,cne...
  3. Sangat cintakan keluarga especially puan emak. (ade ke org tak syg mak??) plus cintakan kawan2 aku. pada aku kalau sekali kwn bia sampai mati. selagi mampu akan cuba yang terbaik utk puaskan hati kawan2 walaupun mulut aku kadang2 mcm xde insurans. 
  4. Tinggi around 154,155 cm n berat 43,44kg plus memiliki drumstick n pipi yang sgt comel mcm nak meletop2 (gemok la wei). 
  5. suka kaler biru sangat2. every year mesti baju raya kaler biru n kawan2 pun sampai naik jelak dengan pemilihan warna tersebut. konon biru sangat tenang padahal aku seorang yg sangat menggelabah. 
  6. tak berapa nak friendly. juz cakap dengan org tertentu je. coz tak pandai nak memulakan perbualan. tak sombong sgt pon actually. be nice wif me n i'll nice wif u ;)
  7. dah ade boyfriend almost 6years. Mohammad Khairi Mohd Daniar n sayang die juta2. actually boleh hidup tanpa die tapi......ha, tu yg payah nk jwb tu. try hard pertahankan relationship even bertekak almost everyday sbb syg,syg,syg..!

n now aku nak jwb soalan cik amna pula.....

1. Apa makna nama anda?
- makna name cahaya kehidupan. sbb tu rase hidup ni happy je. 

2.  Suka kucing tak? Jawab jujur. Huhu...
- tak..! kucing yang tak suka sy. aggressive. takot..huu. tapi tak benci. haiwan kesayangan Nabi.

3.  Aku misteri tak?
-yeps. unpredictable. 

4. Kalau tiba-tiba dapat magic untuk menunaikan satu impian, apa impian tu?
-nak jadi baik.dalaman dan luaran

5.  Blog anda secara keseluruhannya, mengenai apa ya?
-hah, macam2. sume pon nak cerita

6.  Apa tiga benda yang anda tak akan buat walaupun keadaan memaksa?
- bunuh orang, 

7. Mana yang anda utamakan? Budaya kita atau trend semasa?
- both. depends on situation. i'm wearing baju kurung every friday. 

8. Buat masa sekarang, benda (milik anda) apa yang paling anda sayang?
- bende ea. my blackberry. couldnt live without phone. 

9.  Sebab apa follow blog Gadis Misteri ni?
- latest update bout u. kita kn klasmet

10. Cinta pertama masa umur berapa ya? Hehe..
- if cinta yg btl2 cinta mase 15tahun. still together till now. Alhamdulillah =)

11. Jawab semua soalan ni dengan hati yang lapang tak?
- okey je..enjoice!


okey, sekarang jwb soalan aku plak: 

  1. name penuh plus lahir kat mana?
  2. suka kawan dengan aku tak? (juz jujur coz aku xmkn org)
  3. sanggup buat apa saja utk kawan?
  4. paling sedih kalau kehilangan...............?
  5. pandangan mengenai pemerintahan Malaysia sekarang?
  6. sila mention sepuluh nama yang paling korang tak boleh hidup tanpa mereka.
  7. kelebihan yang korang rase tak de kat orang lain?
nak tag sape ek. jap2..pahadal aku takde ramai kwn pon. tag zulhilmihudaekinazreendeankecikzati

so rajin2 kan la diri jwb okey..kalau tak lapang juz tak payah.. ;) 

p/s: spreadtheloveeeeeeeee :D

No comments:

Post a Comment