Sunday, October 2

hukuman mandatori bagi kesalahan meleset di tembok

Assalamualaikum
selamat pagi ahad, selamat pagi dunia. semoga kita mendapat manfaat yang superduper hebat hari ni. mood ari ni tak berape nak best coz last nite ade sebuah incident ngeri yang aku rase ia x sepatutnye pn berlaku. i've been scolding by someone gf. ntah kat mana agaknye silap aku. patutla before this hidup macam tak tenang je. rupa-rupanya ada yang sakit hati terhadap diri aku yang serba tak sempurna ni. keluhan je yang mmpu aku luahkan. aku cuba je nak tenang tapi bende takkan macam dulu.

dear myfren's GF,
sy sikit pun tak pernah ada hati kat bf awak tu. malahan sy tak pernah hubungi beliau sejak beliau pindah ke perak dua tahun sudah. baik di talian telefon mahupun komen picisan di facebook. sy ckup jaga batas pergaulan sy dgn lelaki bergelar kekasih orang. sy faham mcm mne rase sakit hati bila kita sendiri salah faham dengan ape yg kita baca, kita tengok. tapi sy rase awak sgt tak rasional bila mlm td adalah komen pertama dr sy kpda beliau. itupun kat pic baby yang dah tentu2 sy pergi wedd tersebut beberapa tahun lpas. n the most important thing u shud knoe, i'm MOHAMMAD KHAIRI MOHD DANIAR's girlfriend for almost 6years n i'm damn into him. so, no need to be unsecured, curious or wat so ever dearie. Salam.

dear myself,
i know its a karma for me. aku pernah jugak macam ni dulu. hidup ni umpama roda. dia buat dia tanggung.

so, pade sesiape kat luar sane yang penah rase macam ni kat aku, damn sorry okey. mne la tau kot2 aku ada tergedik lebih, mengada plus hampeh tak sedar diri ke meleset2 kat boipren korg ke mintak maap la ye. sekuman pun aku tak de niat nak uat cmtu.okebai.



p/s: i tried 2 explain coz tak nak ade org yang salah faham. tak suka salah faham. tak suka di benci orang. tak nak spread the love. huh *-*

No comments:

Post a Comment