Friday, September 30

komunikasi tak berjaya

Assalamualaikum. mood blaja berkobar2 aku pagi ni diganggu gugat dengan klas yang xsemenggah. padahal baru nak feeling2 educated coz skali sekala je pun ada klas kat auditorium tuh. namun keluh kesah jela yang mampu aku lafazkan memandangkan sepatah haram pun aku macam tak paham ape yang encik lecturer bahaskan. aku bukan student liberal yang suka gila kat subjek2 yang macam ni tapi setakat ni mmg blm pernah rasenye create sejarah p toilet then lepak there around few minutes coz dah bosan plus jelak sgt. n today i did it..! (nsib baik toilet fac besa then blh dduk2)

pengajaran yang aku dapat arini be prepare la wif every single things before kita nak berdepan dgn sesiapa pun. plus sy belaja subjek INTERPERSONAL COMMUNICATION awk. tapi komunikasi 'kita' ari ni mmg tak berjaya malahan mampu membuatkan saya menguap berjuta kali di pagi jumaat yang mulia. huaaarrrgghh...~ setiap minit berdoa supaya klas hbis awal..err..

haih, byk nye la bad spirit yg menempel dijiwa ari ni. harap2 minggu seterusnya akan lebih baik supaya ilmu yang aku belajo tu berkat. kafbarakafaliftanun. yeah..

utk chu'olz tabahkanlah hati bila berdepan dengan waktu2 yang seperti ini. gud luck..spread the loveeeee :D

fly di toilet fac..errr~

rakan seperjuangan. thanks lepaking td..lalala



p/s: encik bestfren thanks coz melayan sms kegilaan sy. klau tak mesti tewas tadi..zzZZ..seeyouthen.ptg ada klas~

2 comments:

  1. kalo tumpu perhatian mcm saya, mesti dpt semua content lecture td..hiks

    ReplyDelete
  2. ha. okey2..nxt week mmg janji pokes juta2 tau. sepatah2 sy copy ape die ckp..!! errr

    ReplyDelete