Saturday, October 23

takot..takot..takot....!!

rase nak cakar awak yg somell yg xde hati perut tuh

ari ni berdepan dgn keadaan manusia yg sgt menakutkan
..seorang lelaki yg bernama sahabat (jap, aku x bias k ) yg cam hampeh
..still nk mention sahabat ke x ek…
haha mcm xperlu..
xpernah d buat org la klau name mmber tu sggup nk ‘repeat’ kn mmber sendiri..
mmber tu bkn sgaja.
klau ko group leader yg baik xkan la ko biar group mmber ko tertido xpegi presentation..
what the hell lah..ko paling kurang ajar..
jap, nape aku yg emo xmasal
..ah xdulik…
xde hati kot manusia tuh..
aku pon pernah jadi leader, berdepan jgk ngan masalah cmtu tp nape aku xbuat mcm ko?? 
ha sbb aku msih ade hati la wei..
aku syg kot mmber aku..
nk bjaya same2..
klau stakat bnde kecik gtu mmg xbuat ko kaye la wei..
dunia je kot..
nk dekan sorg2 ye hamik.. 
muke innocent, cute bagai..
alorh2..
ko mmg sgt comel lah..
paling comel..
kt dpn org la ko gtu..
blakang org..
alahai duk sebelah gajah pon gajah boleh semput bau busuk ati ko tau x..
klau sekali xpe..
ni berkali2..
actually..
haha..
buat ptame kalinye aku nk habaq mai kt ko aku bersyukur sgt xpnh ‘tersatu’ group ngan ko..
mujur….
berubahla wahai ‘kwn’…
ko bkn nk idup sorg2 kt dunia nih..
haih…
manusia….
aku pon manusia jugak.. *-*


p/s: hati2 pilih kwn ye..manusia zaman sekarang lg menakutkan dr tett.......~…

No comments:

Post a Comment