Sunday, October 3

keupayaan terbatas *-*




mention psl keupayaan bukan semata-mata aku nak ckp psl kuat ke ape..coz nk d ikutkan kekuatan aku mmg ape sgt la kn..nk angkat clay 1 bag yg rm45 pon menggigil2 smpai rase nk terpeleot jari jemari ni ha..same la nk throw bola boling tuh..(blh ke gune pkataan throw?? ) lntak la...ha pon kebas2 jari jemari afta tu..makanya kelongkang aje..konpident pon same jugak..terbukti ble kne speak kt depan sorg2..cakap berlame-lame an..hamboi....time kt bilik yelah speaking bagai nak rak..siap tlg org uat ayat bagai..konon fikir ble dh mmpu tlg org mesti mcm xde masalah karg..cis...xjugak..PANIC Attack nye dtg lg....!! lupe sume point2 nye..aduh2..sakit jiwa.akibatnye, aku cakap x se fluent mase kt tempat lainlah..mase speak dgn kwn2 lah...cmne la nk solve mende ni sume..afta dis aku nak fikir its noting goes to marks boleh x?? coz aku rase tu kot problemnye..aku jd gelabah ble fikir ade org judge aku..xsuke.........!! kesabaran aku pon camtu jugak..mungkin masih d tahap tinggi..tp sarang tebuan jgn d jolok..i warn u lah..konon je nmpk cm tegas..xpon..even klau aku marah or tensen 'aku sendiri' yang akan menangis..penyakit ape pon aku xtau..tp x ape lah..macam mane aku saba ngan orang aku harap orang akan saba jugak ngan kerenah aku..kn aku pon manusia biase..xmungkin lah xsakitkan ati sesape..MAAF sgt2 ye pd yang berkaitan..x niat kot..klau berniat pon mesti aku ade sebab paling best utk aku uat begitu..xmungkin aku nk sakiti korg sesaje, tanpa sebab..juz fikir2 kan la ea..kerajinan aku pon lagi2 lah terbatas nye..ahaks..yg ni rase mcm nk gelakkan dr sendiri..aku ni kadg2 ye ye oo je nk uat itu lah ini lah..siap set timing lg..tp akhirnye berteleku jugak kt dpn hunny bunny ma lovey dovey lappy nih..ucik..ucik..bosan dh aku ngan ko tau x..(kndem dr sndri) 
so kt cni...dengan harapan sebesar ape ek..yg paling besar lah..aku harap dapat berubah sebelum terlambat..mean, sekarang jugak aku p cuci kain baju..lalala..bosan++.. 



p/s: rakan2 sy sila pulang cepat..kwn awk2 ni dh naik meroyan dok kolej sorg..busyann..~~

No comments:

Post a Comment