Sunday, May 16

best moment_mine =D


event: banner 1Malaysia 'terpanjang' sempena Hari Belia
location: Putrajaya
date: 15/05/2010 (my mom bfday) =p

seawal jam 6.00 am aku dh kne bgun coz nk bkejar dr bukit puchong nk ke kmpus s.alam a.s.a.p ngan keadaan aku yg lmbat bsiap d+ kerisauan kne tggal bus..ceit..kate je bus gerak kul7.30 am..biase la jnji melayu..pny la aku gelabah last2 dkat kul9 gak bus tu baru gerak..heh tp xkisahla coz smpat jgk aku mlawat kolej yg lame dh aku tgglkn tuh..(lame ker?? baru bape ari kot..propaganda sgguh~~) smentara tggu bus xsmpai2 sempat kami snap2 pic kt dpn kolej..biase la..aku ngan bnde2 ni sume mne blh d pisahkn..haha =p



sebelum event: sume muke ceria habis~

then kami pn bgerak ke putrajaya dgn jayanya.smpai kul bape ntah.aku pn xsure..yg pntg selamat smpai. tp cerita xhabis kt ctu je..tau2 jela klau dh ade event kt ctu knderaan mne blh masuk so kami harusla menapak dlm keadaan agak pnas sejauh mgkin. heh mmg xmasal..nape kami xnaik belimbing,tongkat ali,dsb?? ntahla kami pn xtau.rase cm seronok kot mnapak jauh2 tuh.seronok?? heh..

after taklimat ape sume kami pn mulakn task kami dgn hanya berbekalkn marker pen kaler biru,merah n hitam..pen merah pen biru u marah i lop u..lalalala..dekut btl..watever coz tu bkn msalah besa.gune media pape pn knpem kje jln..nk ngan x jek~
fyi,berbekalkn marker 3kaler itu kami uat task bnner dgn penuh bergaya tanpa teduhan.fuhh..mmg gempak lar..kulit ni jgn ckp la.mcm nk tbakar.tau jela cuaca malaysia skrg nih..cm nk menangis pn ade..coz i xthan beb pnas2 sgt nih..adesh~


its ours~ dila,kecik,yat


biG miSSion done..! =D
cngrate2..

sementara tggu wktu blk kami mengabiskn la mse yg ade kt jom heboh tu..xde ape sgt pom.btw aku sempat p booth seram.msuk umah hntu..haha yg ni klaka..aku,ajin,kecik b'bncang bagai nk rak kt dpn nuh decide nk masuk ke dok..last2 ble dpujuk oleh aku n ajin kecik pom xbstuju..alahai..mule2 tu aku dgn cnfdentnye jln dpn skali kot.ceit konon brani sgt..smpai kt pntu die nmpak gelap gelita mule la setapak2 aku mlangkah ke blakang..terserlah 'keberanian' aku ketika itu..heh..nyampah~~ spanjg jln tuh aku ttup mate je kot..mmg gelap sgt..haram 1 bnde pn aku xnmpk.pgg tgn kecik ngan ajin jela..igt ble dh pejam spnjg perjalanan tu aku xtakut la..xmasal..antu nih main cuit2..abih kpale aku d pegang2nye..
nk d jdikn cerita ble kekalutan+ketakutan aku dh smpai thap max..aku lg skali dgn cnfdentnye berkata :
''hei jgn pegang2 kepala ok..dosa beb..mak aku bayo zakat fitrah tau tiap2 taun''

heh abih aku kne gelak ngan org depan..watever..xpeduli coz aku mmg takut sgt~~hek3.. =p
pas incident mmalukn itu kami pn jln2 kt booth2 yg ade..jmpe wan kamaruddin..hah..gle teruja aku jmpe die..hnsem kot..wlaupn cm tua ckit tp hot..heh..statmnt aku gle maut..ahaks..aku xpeduli pn dh ngan artis2 yg jd kegilaan masa kini..tumpuan aku skrg lbih kt pgacara tv,pelukis..xtawu la nape..klau la aku dpt jmpe jimmy shanley or ally iskandar..wah..msti lg best..xpe2..byk mse lg..



wif wan kamaruddin yg hot..like3.. =p


wif Kioue..like him too much..
i mean his artwork..Dato' Lee Chong Wei..
media: spray
mmg terbaik~



lastly...i love u'ol..i love dis moment.. =D




2 comments: