Tuesday, March 6

emosi empat saat

Assalamualaikum.

entri mengadu domba lagi

.............................................................................................................................

hati pedih sangat bukan kepalang.terluka tak ketahuan punca.tak tau nak fikir apa.tak tau nak percaya apa.wujudnya aku untuk apa.penat alihkan perhatian untuk tak fikir bende-bende remeh macam ni namun gagal.tangan pun tak mampu berfungsi dengan baik walaupun cuma niat nak menggaris satu lakaran untuk kelas minor.apa mungkin aku akan diherdik oleh lecturer bila gagal menghasilkan idea bernas akibat kebuntuan akal.cukup-cukupla fikir yang tidak-tidak.emosi empat saat aku ni memang boleh bawak penyakit sawan kalau dibiar.aku pasti ia bukan sesuatu yang berbaloi untuk aku layan-layankan.bagi la aku masa.empat saat bukan lama.

No comments:

Post a Comment