Saturday, July 2

this is serious. once broken consider sold

Assalamualaikum. 
aku tak pernah pertikai setiap apa yang orang buat pada aku. kenapa aku kawan dengan kau, kenapa aku sayang kau. kenapa aku cinta kau. kenapa aku cakap macam tu. kenapa aku cakap macam ni. please, please, please....do same thing to me. i dnt deserve those Q..kau nak aku jawab ape je. i dnt have any ans darl, dear..kalau dah sebok nak tau sangat psl bnde2 tu sume plz do google ur'self. its not my biz. 

1 more thing. aku tak buat benda jahat kat orang. mungkin ada. tapi, aku tak curang, aku tak kacau boyfriend orang, aku tak kacau hubungan sesape, aku tak rampas kawan sesape, aku tak pernah nak bermusuh dengan sesape. so, u'olls please sekali lagi, aku tak harap ada sesape buat bende2 ni pada aku. sebab aku tak tahu macam mana nak handle. damn serius aku sedih gila kalau bende2 camni jadi pada aku. 

kenapa aku mengeluh n cerita pasal masalah aku ni.adoyai, kali ni aku mmg sangat tak professional. aku xtahan. aku..aku..arghh..susah nak explain. aku tau orang lain mungkin hidupnya lagi complicated dari hidup aku, bukan mempertikai ujian dari DIA tapi hidup aku adalah segala-galanya bagi aku. kau pun sama kan. kita jaga hidup kita elok2 baik2 okey, pesanan untuk diri aku sendiri jugak, kita sama2 jaga perasaan orang disekeliling kita. aku nak ikut cakap bruno mars n jeason. do love everybody even our enemies. 

p/s: serious shit i mean every single thing i shout. every single thing. damn stress

6 comments:

  1. tipuu tipuuu tipuuu.... xde sajenye...
    (kecik suka jaga tepikain orang)hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahha..sengal la kecik ni..xde sje nk bg hint..mana tau 'orang sekeliling' lebih faham yat afta dis..gagaga

    ReplyDelete
  3. aih terasa saya la awakk... :((((((((((

    ReplyDelete