Thursday, March 10

waktu2 kemuncak

mak, tgk..anak awak dah gila *-*


jom ramai-ramai kira berapa banyak asigmnt yg korg ada..start wif mine..FORM n SOUL, TIMEBASED MEDIA, RESEARCH METHODOLOGY, CERAMIC SCULPTURE, REPORT WRITING...etc...
haih, xyah nk fikir sgt la kn..dunia je sume tu..jom blk kampung...!!
rasa sgt excited nak balik umah dis week. ces, poyo je nk gumbira tahap lompat-lompat macam x penah balik umah. then JOHOR ngan SHAH ALAM bkn jauh sgt pn..eleh~ nway mmg dah lame gila xbalik okey smpai tahap igt kt umah je mesti rase sedih gila..bertapa saya mengabaikan bonda saya demi kampus tercinta. uat assignment tiap2 ari tp xde dok siap2 jugak..yg paling obvious everyday is TIMEBASED media day..sgt tension sampai ada yg kata sy sgt lembab sbb tu xsiap2..ahha, ko igt asgmntnye 1,2?? . so, dis week mmg uat2 macam xde assignment then nekad balik umah. dont tell my bonda k..mati kne lepuk karg..ngeee~ 
doakan sy selamat pulang..wink3 =p




tentatif program balik umah kali ni :- 


most important...!  bonda..rindu tahap xtau nk ckp ape dh


jmpe mydearhunnybunny khairi..miss u lot~


my bakiyah..kami plan nk merewang...yeay~



p wedd abg sharil

4 comments:

  1. selamat menjalani semua tentatif ini :D

    ReplyDelete
  2. eseimen..eseimen..eseimen..selagi xgrad mmg xkan abes..

    ReplyDelete