Saturday, August 7

nEnek-NENEK si boNGkOk tiGa





lately, aku rasa aku asik lupa je. nk kate telan semut or mkn tomyam or paprik bahkan sup semut rasenye mcm xde la plak. tp mmg siyes la nenek2 nye..dr sekecik2 bende smpai sebesar2 masalah. haih..pyh kadg2..adekah symptoms ni sume akibat dr asigment aku yg semakin hari semakin m'gunung ni..hurm stress..(sebenanye mmg kadg2 nk lupekn pon)..itu sebahagian dr rancangan...bhahahhaha..dlm masa sehari je mcm2 bende aku lupe. dr kunci bilik smpailah ceramics tools..akibatnye terpakse la merempat luar bilik sementara tggu my lovey dovey rumets blk..pdahal mmg dh knpiden gle boh kunci dlm bag..haih..penantian 1 penyiksaan kot..dgn xsabo nye p la trun tebalkn muke p admin kt bawah pnjam kunci..yeah..terserlah lg kenenekkan sy..lalala...Kadg2 ade gak fikiran2 nakal yg ngengada m’imagine aku ni kne pyakit Alzheimer ke hape..haih..mcm2 jek..mintak djauhkn..(blm kawen kot..lalallala) klau x pn ade part op my mind yg problems..(haha yg mmg mcm selalu la kn..hehehe) ade jugak sometimes tuh tersalah masuk bilik org (kadg2?? mcm slalu jek)..alahai..kok malu sih..mjur xkenal pn jiran sebelah tuh..(uat2 lupe sudah…bhahahha) mahap kak..mahap..sy xprasan+lupe.. =p

so….segunung ungkapan mahap dr aku 2 all my buddies sekiranya aku myusahkan korang…
especially ZULHILMI MOHD JANI (coz lmbat sgt pulangkn p’drive tersebut..ngeh3..siyes sy lupe gle) n coursemates sy sekalian..zai, ajin, dila dial, kecik...hagak2 klau nmpak sy merempat luar bilik, xbwk tools, notes, pen dsb plzla bersimpati dgn menyedekahkn a.k.a mewakafkan (ayat nih tbe2 tringat kt acap..lalalala..wakaf huh..) barang2 milik anda kpd sy..ahaks..sharing is caring kn…(tumpangkn bilik jugak okeh..!!) hehehe…segala mcm jenis bntuan n pemahaman pihak anda amat sy hargai..(ayat mcm surat rasmi wei…) lop u ol’z damn much lah..ngeeeeeeee~ :D
p/s: emosi pn kadg2 jadik xtentu..(kejap2 nk marah kejap2 nk sedih..hurm..) alahai..penyakit ape nih senanye….!! *-*

4 comments: